Wednesday, January 16, 2013

Info tentang Set bersalin Tropical Herbs Amway

=

Set Bersalin Tropical Herbs product lebih mild dan herbanya tidak terlalu kuat. Ia bukan sahaja boleh digunakan time baby tgh kuning tapi oleh ibu-ibu yang melalui proses pembedahan Caesarean juga.

Set bersalin ini adalah rumusan tropika yang mengandungi herba-herba yang telah diguna secara tradisional oleh orang Cina, India, dan Islam untuk membantu pemulihan ibu baru semasa dalam tempoh berpantang.

Cara penggunaan sistem Tropical Herbs mudah dan semua produk telah disukat terlebih dahulu dan sedia digunapakai dengan hanya memerlukan proses penyediaan yang minimum.

Set Lepas Bersalin Tropical Herbs ini boleh juga digunakan oleh ibu-ibu yang bersalin melalui cara pembedahan (caesarean), iaitu selepas sebulan kelahiran.


Kelebihan Set Lepas Bersalin Tropical Herbs 

Set lepas bersalin ini sudah pasti mempunyai kelebihan yang tiada taranya. Terbukti dan telah digunakan oleh ribuan orang di luar sana.

- Lengkap dan mudah. Segala yang anda perlukan terdapat di dalam dalam set ini. Penyediaan yang minimum diperlukan kerana semua produk ini telah disukat terlebih dahulu. Jadi ia hanya siap sedia diguna tanpa susah payah.

- Terbukti Keberkesanannya. Herba-herba yang diguna telah diuji sejak turun temurun dan terbukti secara saintifik dan ianya dirumus secara tradisional dan saintifik.

- Herba-herba yang piawai. Bahan yang digunakan adalah ekstrak daripada bahan aktif herba yang dipiawaikan (standardised) untuk kualiti dan konsistensi rumusan.

- Ramuan semulajadi. Tiada pewarna dan perasa tiruan atau bahan pengawet yang digunakan dan ramuan yang digunakan berasaskan tumbuhan termasuk minyak dan kapsul.

- Kapsul sayuran. Minyak yang digunakan adalah berasaskan tumbuhan. Produk ini sesuai untuk mereka yang vegetarian dan mereka yang mempunyai larangan agama.

- Pengilang herba bertauliah. Dengan pengalaman bertahun-tahun di bidang pengeluaran produk berasaskan herba, syarikat ini memenuhi kriteria Biro Pengawalan Farmaseutikal Kebangsaan (BPFK/DCA) untuk Amalan Pengilangan yang Baik (GMP).



Harga: RM265 POSTAGE FREE :)



kalau berminat, tinggalkan komen anda atau

email : amway_tropicalherbs@yahoo.com

2 comments:

Me myself said...

Saya berminat.. Mcm mn nk order...
- azuana, 0125454331

Rohaya said...

Sy berminat nk jd dropshipper..boleh ke?